środa, 26 czerwca 2013

Współtwórstwo Elfiej Strefy

Witam kochani,

dzisiaj nie jest to żaden rozdział ani żadne pożegnanie (nie spodziewam się tego w najbliższym czasie!). Chciałabym poinformować tych tutaj oto czytelników, a w szczególności trzy obserwatorki, że zakładam jeszcze jednego bloga, którego chciałabym prowadzić...

... z nimi! Zamierzam założyć bloga w sposobie, że autorki będą odpowiadały na zadawane pytania przez czytelników (każde pytanie!). Każdy wpis dotyczący pytania będzie sformułowany tak, że znajdować się tam będą cztery odpowiedzi. Motyw przewodni to elfy, gdyż znają one odpowiedzi na pytania i dużo rzeczy przewidują.

Tak właśnie czekam teraz w komentarzu na potwierdzenie chęci współtworzenia "Elfiej Strefy!".

30 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To chciałabyś z pozostałymi 2 obserwatorkami go prowadzić? Z tymi pytaniami <33333

      Usuń
    2. Podaj email to wyślę zaproszenie na bloga :)

      Usuń
    3. Już, teraz potwierdź ;)

      Usuń
  2. Hm... Elfia Strefa... ciekawe : D
    Nie do końca zrozumiałam, jak to wszystko będzie działało, ale jeszcze się skapnę... chyba xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytelnicy bloga zadają różne pytania, takie np. jak na zapytaj.net i autorki odpowiadają w każdym wpisie autorki musi być odpowiedź wszystkich autorek. Można robić posty o czym innym ale trzeba uprzedzić. ;)

      Usuń
    2. Aha, rozumiem : D
      Mam masę blogów, a chcę mieć jeszcze więcej (I'm Crazy! ^^), ale ok. Zgadzam się. C :

      Usuń
    3. I rozmyślałam nawet za Ciebie, jaki szablon można by było wrzucić ^^
      Co powiesz o tych: (są z Szablonownicy)

      http://funkyimg.com/u2/3026/611/162303em.png

      http://pics.tinypic.pl/i/00398/yzcnfx8jthjh.png

      Usuń
    4. Chciałabyś może zostać graficzką Elfiej Strefy?

      Usuń
    5. Nie rozumiem, żebym ja graficzką? Wyjaśnij. Bo szablonów robić nie będę! xD

      Usuń
    6. No autorką i graficzką ogólnie byś się tym zajmowała nie tylko sama byś robiła szukała może jakieś konkursy być też mogła. Możemy też to oblukać:
      http://funkyimg.com/u2/2006/836/242402per.png

      http://funkyimg.com/u2/3026/596/967740lost.png

      Tylko, że ty musisz wstawić ten szablon, bo mi komputer na to nie reaguje.

      Usuń
    7. Ten pierwszy to nagłówek. A drugi szablon... ciekawy c ;
      No mogłabym wstawić szablon. Ale najpierw musisz założyć bloga (no chyba, że już jest) i zaprosić mnie do współtworzenia no i dać mi takie jakby prawa do zmieniania wyglądu < ;

      Usuń
    8. Spoko to daj szybko teraz maila to może jeszcze teraz to załatwię. Jest założony.

      Usuń
    9. Już zmień co chcesz.

      Usuń
    10. Zmieniłam. Może być? Jeśli zły to zmienię.

      Usuń
    11. Ehh, widzę, że już nie jestem od zmieniania szablonów itp. :c

      Usuń
    12. A sorry, już zmieniam, mogłabyś nam załatwić buton czy czytelników? Na razie odpowiadamy na aktualne pytania z zapytaj mamy konto na zapytaj i na poczcie. Jak odpowiadamy na pytania z zapytaj to wstawiamy tam link gdzie jest odpowiedź :)

      Usuń
  3. Pytanie do Savannae

    Jak jej powiedzieć ze ją kocham ! ?

    Witam, mam koleżankę a nawet przyjaciółkę z którą pisze tak z pół roku , zakochałem się w niej ale nie wiem jaka będzie jej reakcja jak jej to powiem , jak myślicie co mam zrobić ?

    Strona: http://zapytaj.onet.pl/Category/008,009/2,24975899,Jak_jej_powiedziec_ze_ja_kocham___.html

    Hasło do naszego konta podam na tamteym blogu w poście roboczym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, mam zrobić notkę z odpowiedzią tak, jak Ty zrobiłaś?

      Usuń
    2. Dodałam post z odpowiedzią. Mogłabyś sprawdzić, czy napisałam tak, jak Tobie chodziło?

      Usuń
  4. Pytanie do Nathali Ramos

    Co to miało znaczyć?

    Przed chwilą dzwoniłem do swojej dziewczyny i pytałem się jej czy jest w domu bo chce przyjechać a ona powiedziała że nie chce żebym przyjeżdżał. Mam pytanie czy to jest jakiś znak tego typu że nie chce ze mną chodzić czy po prostu jej się nie chce?

    Strona: http://zapytaj.onet.pl/Category/008,009/2,24975849,Co_to_mialo_znaczyc.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Albo dobra sama będę podawać linki ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy